Ветеранам та ветеранкам, їхнім рідним, а також сім’ям загиблих воїнів відкриваються нові можливості для розвитку власного бізнесу. Український ветеранський фонд (УВФ) оголошує прийом заявок у новий грантовий конкурс "Варто Більше". Проєкти-переможці отримають фінансування розміром від 500 тисяч до 1,5 мільйона гривень.
Про це передає veteran.com.ua з посиланням на УВФ.
Читайте також: YASNO запускає грантову програму для ветеранського бізнесу – подробиці
Хто може взяти участь у конкурсі
Метою ініціативи "Варто Більше", яку Український ветеранський фонд втілює за підтримки агровиробничої компанії KERNEL, є підтримка бізнесу захисників та захисниць, членів їхніх родин, а також близьких загиблих (померлих) воїнів. Тож до участі запрошуються чотири окремі категорії населення, а саме:
1. Ветерани та ветеранки, зареєстровані як фізичні особи-підприємці (ФОП);
2. Члени родин загиблих (померлих) ветеранів/ветеранок, захисників/захисниць, зареєстровані як ФОП;
3. Дружини ветеранів/чоловіки ветеранок, які здійснюють підприємницьку діяльність, якщо їхні проєкти спрямовані на реінтеграцію захисників та захисниць до активного суспільного життя, забезпечення збереження і відновлення фізичного та психічного здоров’я ветеранів/ветеранок;
4. Юридичні особи (але НЕ громадські об’єднання чи благодійні організації). Вони мають бути зареєстровані не менше року до подання заявки на участь у конкурсі, а принаймні одним із засновників/учасників/власників є ветеран/ветеранка, член родини загиблого (померлого) ветерана/ветеранки, захисника/захисниці, другий з подружжя (якщо проєкти спрямовані на реінтеграцію воїнів до мирного життя).
"Розмір грантів, який зможуть отримати переможці конкурсу, - від 500 тисяч до 1,5 мільйона гривень, все залежить від кошторису проєкту, - звернули увагу в Українському ветеранському фонді. - Програма відкрита для бізнесів будь-яких напрямів - обмежень за сферами немає".
Як відбуватиметься відбір переможців конкурсу
Прийом заявок у "Варто Більше" стартував сьогодні, 26 вересня, та триватиме до 18:00 6 жовтня 2025 року. Бажаючі взяти участь мають підготувати та подати пакет документів.
Читайте також: У Житомирі стартує "Академія підприємництва ветеранів" – як взяти участь у програмі
Крім самої заявки, до нього входять:
- кошторис, заповнений за зразком, та терміни реалізації;
- рішення керівних органів про участь у конкурсному відборі проєктів (якщо статутом юридичної особи передбачено, що дані рішення приймаються вищими органами управління юридичної особи);
- гарантійний лист щодо відсутності фактів незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів (за зразком);
- гарантійний лист від особи/осіб щодо наміру здійснити часткове фінансування/співфінансування (за зразком).
Переможці конкурсного відбору проєктів також матимуть зобов’язання щодо заповнення звітів. Зокрема, їм потрібно буде подати два змістових звітів – проміжний і фінальний – та фінансовий.
Подавати заявки необхідно через сайт Українського ветеранського фонду. Тут же можна завантажити зразки документів та дізнатися деталі про конкурс.
Відбір проєктів проходитиме в кілька етапів. Спочатку комісія перевірить заявку та відповідність документів, потім відбудеться оцінювання незалежними експертами, а далі – публічна презентація бізнес-ідей. Оголошення переможців заплановане на 1 грудня 2025 року.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що у Львові та Івано-Франківську відбудуться ярмарки ветеранського бізнесу.
Фото: з відкритих джерел