Український ветеранський фонд продовжує підтримувати бізнес захисників, захисниць та їхніх родин. Крім грантів на розвиток власної справи, вони можуть взяти участь у програмі мікрофінансування та отримати до 20 тисяч гривень на відшкодування витрат, пов’язаних із веденням підприємницької діяльності.

Читайте також: У Вінниці ветеранам допомагають відкрити бізнес – як записатися на безкоштовну консультацію

Хто може взяти участь

Як зазначають в Українському ветеранському фонді, програма розрахована на ветеранів, ветеранок, а також членів їхніх родин – дружин, чоловіків, батьків та дітей, у тому числі усиновлених (йдеться як про близьких учасників бокових дій, так і загиблих оборонців).

Право на відшкодування витрат на бізнес мають самозайняті особи з числа перерахованих вище (ФОП 1-ї, 2-ї та 3-ї груп платників єдиного податку або ті, які здійснюють незалежну професійну діяльність). Мікрофінансування фондом здійснюється за наступних умов:

1. Заявник має статус ветерана війни або члена сім’ї ветерана та зареєстрований як підприємець (ФОП чи особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність);

2. Витрати, які заявник просить відшкодувати, пов’язані із закупівлею товарів чи предметів для ведення підприємницької діяльності та понесені після 24 лютого 2022 року;

3. Фактичні витрати, які заявник просить відшкодувати, належним чином підтверджені;

4. Заявник подав документи за формою, затвердженою Міністерством у справах ветеранів війни.

Витрати фондом відшкодовуються одноразово, максимальна сума – 20 тисяч гривень. Це можуть бути товари  та обладнання для ведення власної справи, наприклад, ноутбуки, кавові машини, генератори і тому подібне. При цьому, за умовами програми, можливе відшкодування  витрат, здійснених заявником і в декількох місцях (магазинах) або кількома шляхами ( у такому випадку необхідне окреме підтвердження на всі товари).

Які документи необхідні

Щоб взяти участь у програмі мікрофінансування, ветерану/-нці чи їхнім родинам, які мають власну справу, необхідно заповнити  онлайн-заявку та підготувати пакет документів. Для захисників і захисниць він складатиметься з таких:

- паспорт з пропискою;

- виписка/витяг з ЄДР про ФОП/самозайняту особу;

- посвідчення УБД/учасника війни/особи з інвалідністю внаслідок війни;

- документи, які підтверджують покупку товару/предмету для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів після 24.02.2022 року (видаткова накладна або чек).

Читайте також:   ФОП у військових – у яких випадках захисникам заборонено мати бізнес

Якщо заявка відповідає вимогам програми, документи пройшли перевірку та Фондом прийняте позитивне рішення, то заявник отримає відшкодування витрат сумою до 20 тисяч гривень. Проєкт мікрофінансування ветеранського бізнесу діятиме до завершення воєнного стану.

Фото: з відкритих джерел