Мережа супермаркетів VARUS приєдналася до всеукраїнської адвокаційної кампанії на підтримку звільнення військовополонених Still in Captivity, організованої ГО "Серце Азовсталі". У супермаркетах поруч з цінниками з’явилися незвичні повідомлення. Вони не рекламують знижки, не пропонують акції. А натомість вони нагадують: "Цей товар міг би купувати герой, але він досі у полоні" та містять короткі тексти з QR-кодами, які ведуть на сторінку з реальними історіями оборонців, які пройшли полон.
Читайте також: "Смак свободи" - захисник Олександр Дідур представив в США свій "Козацький медовик"
Кампанія Still in captivity — це масштабна адвокаційна ініціатива, до якої долучаються десятки українських брендів. Кожен банер, наліпка чи табличка з QR-кодом — це двері до правди, до свідомого вибору не мовчати.
Ініціатива нагадує про українських військових, що вже понад три роки перебувають у російському полоні. Її мета — щоб тема полонених залишалася в публічному просторі. Адже понад дві тисячі захисників і захисниць, які тримали оборону Маріуполя протягом 86 днів, досі утримуються в нелюдських умовах — без зв’язку з родинами, без базових прав, під постійним тиском.
"Ми щодня купуємо звичні речі та продукти — каву, хліб, побутові товари. Але ті, хто захищали наше право на це життя, досі позбавлені навіть елементарного. Ми не маємо права про них забути. Це наш спільний обов’язок — тримати цю тему живою і робити все можливе, аби наші захисники та захисниці повернулися додому", — коментує маркетинг-директорка мережі VARUS Анна Луганська.
Акція Still in captivity стартувала у травні — до третьої річниці завершення оборони Маріуполя. До кампанії вже долучилися десятки українських брендів, об’єднаних під гаслом FreeMariupolDefenders. Її повідомлення розміщують у кав’ярнях, кінотеатрах, на заправках і в магазинах.
Читайте також: Всю камеру били навіть за те, що хтось один задрімав - історія 37 місяців полону захисника Маріуполя Володимира Чертушкіна
"Акція Still in captivity триває. І важливо, що до неї доєднується все більше соціально відповідальних бізнесів. Пам'ятати про полонених і продовжувати боротися за їхнє визволення - це найменше, що ми зараз можемо робити, аби віддячити нашим героям за захист нашої незалежності" ,— зазначила директорка "Серця Азовсталі" Ксенія Сухова.
На сайті Still in Captivity зібрано реальні свідчення тих, хто вийшов з полону, про воєнні злочини, що не мають терміну давності. Також на платформі можна дізнатися, як зробити свій внесок та приєднатися до кампанії. Один зі способів — підтримати кампанію Still in Captivity у соцмережах, аби голос наших військовополонених звучав ще гучніше. Для цього ставте хештеги #StillinCaptivity та #FreeMariupolDefenders.
Фото: "Серце Азовсталі"