Оформити статус, забрати посвідчення, подати заяву на виплати, отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – і це далеко не повний перелік послуг, які захисники, захисниці та їхні родини можуть отримати в офісах ЦНАП у форматі "єдиного вікна". На сьогодні за таким принципом працює вже 1856 офісів, завдяки чому можна отримати одразу кілька сервісів – без додаткових черг та переадресацій.
Як повідомляє Міністерство у справах ветеранів України, перелік послуг нараховує більше 20 позицій, що закріплено постановою Кабінету Міністрів України №1226 від 1 жовтня 2025 року.
Читайте також: Статус УБД автоматично - як тепер військові отримують пільги без довідок
Серед них:
- встановлення статусів учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого, учасника війни, постраждалого учасника Революції Гідності;
- призначення одноразових грошових допомог — для людей з інвалідністю, родин загиблих захисників та захисниць, волонтерів;
- видача або заміна відповідних посвідчень;
- подання заяви на отримання компенсації за оренду житла;
- отримання інформації з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
- інші адміністративні послуги (зокрема, реєстрація місця проживання, відкриття бізнесу).
"Для ЦНАПів Мінветеранів розробило офіційні методичні рекомендації — вони стали стандартом для надання ветеранських послуг по всій країні, - зазначають у відомстві. - Розбудова мережі зручних та доступних сервісів — це результат спільної роботи Міністерства у справах ветеранів, Міністерства цифрової трансформації України, військових адміністрацій та органів місцевого самоврядування".
Нагадаємо, отримати найбільш популярні державні послуги захисники та захисниці, родини загиблих можуть і без візиту до ЦНАПу – у застосунку Дія. На початку липня там запустили окремий розділ "Ветеран Pro". У цифровому просторі вже доступні щоквартальна грошова допомога "Ветеранський спорт", житлові програми "єОселя" та "єВідновлення", отримання грантів на ветеранський бізнес та інші сервіси.
Фото: ілюстративне