Наразі трапляються ситуації, коли військовозобов’язаний не знає про вручену йому повістку, і через це не з’являється у ТЦК та СП. Випадків, коли повістка не дійшла до адресата, досить багато – іноді людина просто не знає, що на пошті її чекає лист з викликом до ТЦК, а іноді його надсилають не на ту адресу, що вказана під час оновлення даних.
Щоб таких проблем не виникало, у Міноборони роздумують над автоматизацією цього процесу. Одне з можливих рішень – «трекінг повістки» у додатку «Резерв+». Про це розповіла заступниця міністра оборони з цифровізації Катерина Черногоренко.
Читайте також: Онлайн-відстрочка від мобілізації вже доступна у "Резерв +": як скористатися послугою
Вона зазначила, що в такому разі у застосунку могла б відображатися інформація про всі етапи надсилання повістки, зокрема, статус документа та його номер.
Проте, поки що введення нових правил не анонсують – у Міноборони підкреслюють, що це складне питання, яке потребує вирішення.
«Треба аналізувати ситуацію, якщо це критичний кейс… для прозорості відносин з державою. Це tricky question (важке питання) для нас, адже ми маємо позицію, що не робимо електронні повістки у «Резерв+»,– зазначила Катерина Черногоренко.
Читайте також: Демобілізація після полону – військовий розповів, як звільнитися зі служби та які проблеми виникають на шляху
Водночас вона пообіцяла працювати над можливістю відображення повідомлень про зміни в особовій справі.
Нагадаємо, раніше veteran.com.ua розповідав, як згенерувати військовий квиток у "Резерв+".
Фото: з відкритих джерел