У Дії нещодавно з’явилося посвідчення ветерана: цифровий документ доступний у застосунку від 5 червня. Його можуть сформувати учасники війни (УБД), люди з інвалідністю внаслідок війни, постраждалі учасники Революції Гідності, а також члени сім’ї загиблого ветерана війни чи загиблих захисників і захисниць України.
Читайте також: В Україні запустили чат-бот "Коаліція ветеранських просторів" – яку допомогу можна отримати
За тиждень від запуску е-посвідчення завантажили вже близько ста тисяч осіб. Процедура для більшості з них тривала всього кілька хвилин, проте деякі стикнулися з певними технічними труднощами. Які проблеми найчастіше виникають під час завантаження цифрового документу в Дії та як їх вирішити, розповіли в Міністерстві у справах ветеранів України.
Послуга/реєстр недоступна/-ний або неможливо додати фото
Якщо під час завантаження посвідчення ветерана виникає повідомлення "Послуга недоступна", це означає, що податковий номер ветерана не пройшов перевірку. У такому випадку необхідно звернутися до банку, за яким здійснювалася авторизація в Дії, для перевірки даних. Якщо проблему не буде вирішено – звертатися слід до податкової служби.
Повідомлення "Реєстр недоступний" не вказує ані на проблеми з даними, ані на проблеми з документами ветерана. Це – наслідки технічного збою в самій системі: варто спробувати завантажити посвідчення трохи пізніше.
"Неможливо додати фото. Якщо у Вас немає ID-картки або закордонного паспорту для відображення відцифрованого образу обличчя, на жаль, е-посвідчення ветерана не може бути сформовано", - зазначили в Мінветеранів.
Документ не знайдено/ Відсутня повна інформація в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни
Під час спроби сформувати цифрове посвідчення ветерана Дія може надіслати сповіщення "Документ не знайдено (відсутність запису про наданий статус в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни)". Це означає, що інформація про особу не була передана до Реєстру держорганом, який надав відповідний статус ветерану.
Читайте також: Всі послуги в одному місці – на Львівщині розробили портал для ветеранів та військових
Цю проблему можна вирішити наступним чином:
"Яким саме органом було видано посвідчення Вам, вказано на паперовому посвідченні. Зателефонуйте на Єдину ветеранську лінію Мінветеранів 0 800 505 217 та повідомте про такий орган. Оператор скаже, в який спосіб якнайкраще виправити ситуацію, щоб Ваші дані потрапили до ЄДРВВ. Якщо Вам було надано статус учасника бойових дій, Ви можете також повідомити Мінветеранів за посиланням".
Якщо ж Дія надсилає сповіщення "Відсутня повна інформація в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни", то користувачу застосунку доведеться оновити дані в Реєстрі. Така помилка виникає, якщо документи ветерана знайдені системою, однак посвідчення не відображається через помилки в персональних даних чи застарілу інформацію щодо реквізитів паперових посвідчень.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, яку допомогу можна отримати, звернувшись на Єдину ветеранську лінію.
Фото: з відкритих джерел