Після перезапуску проєкту брендування ветеранського бізнесу "Створено захисниками" продукція з відповідним маркуванням з’явилася на поличках одного зі столичних гіпермаркетів. Йдеться про товари двох підприємств, започаткованих ветеранами, ветеранками або їхніми рідними.

Читайте також: "Міцна підтримка, як на полі бою" - ветеран Артур Войтюк розповів про важливість проєкту "Створено захисниками"

Наразі у продажі доступна продукція:

- найбільшого в Україні та Європі виробництва з кизилу "FamBerry". Підприємство заснували рідні загиблого воїна Данила Ольшанського та одними з перших почали використовувати бренд "Створено захисниками";

- виробника гострих соусів "Вогняр". Однойменне тепличне господарство знаходиться на Черкащині: тут вирощується понад 20 сортів гострого перцю.

"Це перший крок, який Мінветеранів буде масштабувати. Це також є дуже важливим прикладом підтримки з боку держави, яка не словом, а ділом допомагає ветеранам — виробникам виходити на полиці ринку, гідно позиціонувати себе та виступати конкурентоспроможним гравцем. Це важливий крок з боку великого бізнесу підтримувати маленький. Вірю, що в такій синергії буде результат! Тому підкреслюю: ветерани-виробники, долучайтесь до проєкту. Бізнес, допомагайте та підтримуйте. Споживачі, купляйте товари тих, хто стояв на нашому захисті", — закликав заступник міністра у справах ветеранів України Максим Кушнір.

Хто має право маркувати продукцію позначкою "Створено захисниками"

Графічне зображення  – своєрідний сигнал для покупців, що дана продукція дійсно виготовлена ветеранами або ветеранками чи їхніми родинами. Йдеться як про людей, які є засновниками бізнесу,  так і про оборонців – найманих працівників підприємств.

Читайте також: "Про ветеранський бізнес треба говорити" - через рік після втрати рук на фронті Сергій Жуковський розвиває власну справу


Тож маркувати товари позначкою "Створено захисниками" мають право:

- ФОП, які є ветеранами/ветеранками;

- юридична особа, засновником якої (одним із засновників) є ветеран/-ка;

- ФОП або юридична особа, які використовують найману працю ветеранів/-нок (щонайменше 50% від кількості штатних працівників);

- отримувач фінансової підтримки конкурсних проєктів, що реалізуються Українським ветеранським фондом.

Зауважимо, що спеціальне маркування є об’єктом авторського права, тож надається при дотриманні певних вимог. Його можна використовувати як на пакування продукції, так і на етикетках чи на сайті/у соцмережах виробника. Як отримати брендування, детально ми розповідали тут.

Нагадаємо, для ветеранів і ветеранок, які мріють про власну справу, створили спеціальний освітній серіал. У ньому можна дізнатися, як отримати мільйон гривень грантових коштів на бізнес.

Фото: Мінветеранів