В Україні вчора, 22 серпня, стартував прийом заявок від бажаючих стати фахівцями із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб. Ці люди першими зустрічатимуть захисників і захисниць, їхні родини, а також близьких загиблих героїв у громадах та надаватимуть різноманітні послуги. Планується, що кожен фахівець "вестиме" до 35 кейсів на місяць та отримуватиме близько 17,5 тисяч гривень зарплати.

Читайте також: В Україні планують підготувати та працевлаштувати 11 тис. фахівців із супроводу ветеранів - деталі


Куди подавати заявки кандидатам

Бажаючі стати фахівцями із супроводу ветеранів можуть подавати заявки виключно в електронній формі – через платформу е-Ветеран. Щоб пройти процедуру, необхідно мати електронний підпис – ним кандидати підписуватимуть заповнені електронні документи.

Зауважимо, що претендувати на таку посаду можуть як цивільні, так і самі ветерани – останні будуть мати певні привілеї під час відбору. Серед вимог до кандидатів – українське громадянство та рівень освіти не нижче бакалавра за галузями знань: "Освіта/Педагогіка", "Соціальна робота",  "Соціальні та поведінкові науки", "Охорона здоров’я", "Право", "Публічне управління та адміністрування".

Читайте також: В Україні започатковують навчання фахівців із супроводу ветеранів - подробиці

Фахівці працюватимуть за принципом "рівний  - рівному" та здійснюватимуть індивідуальний професійний супровід ветеранів та членів їхніх сімей. Зокрема, вони надаватимуть консультації з питань:

- працевлаштування та навчання;

- аспектів соціального захисту та реабілітації;

- покращення стану здоров’я;

- та загалом – з реалізації прав та пільг у різних сферах.

Як подати заявку: покрокова інструкція

Кандидати на посаду фахівця із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб мають подавати заявки через платформу е-Ветеран. Для цього необхідно:

1. Обрати пункт "Заява на участь у відборі на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб" у розділі "Електронні сервіси" платформи;

2. Заповнити онлайн-форму, вказавши відомості про себе. Зокрема:

- ПІБ, стать, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), рівень і спеціальність здобутої освіти, наявність статусу ветерана/особи, які має особливі заслуги перед Батьківщиною/постраждалого учасника Революції Гідності/члена родини загиблого ветерана, захисника чи захисниці;

- контактні дані;

- написати резюме в задовільній формі;

- вказати територіальну громаду, обрану для працевлаштування. Якщо в обраній громаді відсутня вакансія, система запропонує стати у резерв – коли вакансію буде відкрито, кандидат матиме пріоритет серед інших. А якщо бажану громаду не вдається знайти – ймовірно, реєстрацію вже закрито, або ж громада знаходиться на тимчасово окупованій території чи там, де ведуться активні бойові дії;

3. Пройти фахове і психологічне тестування;

4. Підписати заяву за допомогою електронного підпису.

Зауважимо, що прийом заяв  на даному етапі триватиме до 5 вересня включно. Кандидат може подати лише одну заяву – після  формування відреагувати її буде неможливо. Після того, як документ буде підписано та відправлено, заявник отримає електронний лист з інформування про подальші кроки.

Нагадаємо, в Україні планують створити мобільний застосунок.

Фото: з відкритих джерел