З моменту запуску е-Посвідчення ветерана в мобільному застосунку Дія відповідно до даних Єдиного державного реєстру ветеранів війни (ЄДРВВ) було згенеровано більше 220 тисяч таких документів. Як правило, процес відбувається дуже швидко та просто, однак інколи, на жаль, із завантаженням посвідчення виникають труднощі.

Про найбільш розповсюджені технічні проблеми та шляхи їхнього вирішення розповів заступник директора Департаменту цифрового розвитку та трансформації Міністерства у справах ветеранів України Денис Берестов.

Читайте також: Посвідчення ветерана в Дії - топ-5 помилок при завантаженні та як їх вирішити

Він зауважив, що одними з найчастіших помилок є випадки, коли Дія не може згенерувати е-Посвідчення через неповноту, недостовірність або відсутність даних про особу у відповідних реєстрах. У такому разі може виникнути сповіщення "Документ не знайдено" . Щоб виправити ситуацію, слід звернутися до держоргану, який надав статус ветерана, або до самого міністерства.

Крім того, у зверненнях люди повідомляли й про інші проблеми під час генерації:

1. У цифровому посвідченні ветерана відображаються чужі дані. Для вирішення проблеми необхідно звернутися до Міністерства у справах ветеранів України з інформаційним запитом щодо виправлення помилки.

2. Серійний номер е-Посвідчення не співпадає з паперовим аналогом. Ймовірно, сталася помилка під час передачі даних внаслідок впливу людського фактору. Слід звернутися на Єдину ветеранську лінію або до міністерства: дані ветерана будуть верифіковані та відкориговані.

3. У Дії згенеровано недійсне посвідчення ветерана. Йдеться про ситуацію, коли особа втратила оригінал документа та вже оформила дублікат, однак в мобільному застосунку  підтягується саме оригінал: відповідно, серійні номери не співпадають. Так відбувається, коли відповідна комісія не подала інформацію про скасування посвідчення та видачу нового. Рішення – офіційне звернення до Мінветеранів або на Єдину ветеранську лінію.

Читайте також: Знадобиться лише посвідчення: ветеранам спростили надання послуг у Пенсійному фонді

"Протягом 5-8 червня ми отримали понад десять тисяч звернень, і дані кожного, хто звернувся, ми повинні верифікувати з відповідним органом. Наразі опрацьовано більше як  три тисячі звернень, - звернув увагу Денис Берестов. - Ми продовжуємо розглядати  решту звернень та сподіваємося, що протягом двох місяців питання, які виникли під час генерації посвідчень, будуть закриті".

Фото: з відкритих джерел